Heb jij ook ooit een leuke taalblunder gemaakt of heb je een ander mooi taalverhaal? Stuur deze dan aan ons door! Wie weet zie je je eigen Faaltaal dan binnenkort hier terug.
Foto door Coen Broos
Bommel-ding
Ik moet een jaar of zeven zijn geweest zijn toen het besef hoe leuk taal kan zijn voor het eerst kwam. Ik was ziek en moest bin...
Al bijna driekwart van mijn leven woon ik in wat mijn destijds in Zwitserland woonachtige broer zo treffend das Baussenland noemde. Met mijn eerste (Franse) ech...