Taalvoutjes wint Publieksprijs Accenture Innovation Awards

Publieksprijs Accenture Innovation Awards

Op vrijdag 8 november werden in de Convention Factory in Amsterdam de Accenture Innovation Awards uitgereikt. Taalvoutjes bleek de grote publiekslieveling: met ruim 7.500 voorkeursstemmen wisten we de Publieksprijs in de wacht te slepen. Aan de prijs is € 40.000,- mediawaarde op Nu.nl en NuZakelijk.nl en tevens € 10.000,- persoonlijk advies van Accenture verbonden.

Oprichters Inger Hollebeek en Vellah Bogle: “We zijn onze fans ontzettend dankbaar voor hun onvoorwaardelijke steun. Zonder hun hulp zouden we van Taalvoutjes nooit zo’n mooi merk hebben kunnen maken en zeker ook nooit de Publieksprijs hebben kunnen winnen. De prijs stelt ons in staat om nóg meer te doen, om Taalvoutjes verder uit te bouwen en hopelijk nog meer taalplezier te bieden aan onze fans en volgers.”

De jaarlijks terugkerende innovatiewedstrijd is bedoeld voor de meest innovatieve producten, diensten of concepten in Nederland. Onder innovatie verstaat Accenture ook merken die zich weten te onderscheiden van bestaande bedrijven, een nieuw publiek weten aan te boren en/of een andere invalshoek weten te vinden. Dit jaar dongen ruim 960 bedrijven mee in de categoriën Communications, Media & Technology, Consumer Goods & Services, Energy & Chemicals, Financial Services, Health & Public Service en Groen. Andere winnaars zijn Printoptical Technology (LUXeXcel), Wingssprayer, Smart Highway, Nereda (Royal HaskoningDHV), Betalen in de cloud (Payplaza) en Pharmafilter.

Column

Column: Voor droog haar

Column: Voor droog haar

Over de teksten op shampooflessen en andere verpakkingen kun je je verbazen, maar je kunt er ook van leren!...


Column

Column: Alles goed?

Column: Alles goed?

Het overkomt me dagelijks. Ik ontmoet een vriend, vriendin of kennis en twee seconden na de groet volgt steevast de vraag: “Alles goed?” Ik blijf da...