Taalvoutjes wint Publieksprijs Accenture Innovation Awards

Op vrijdag 8 november werden in de Convention Factory in Amsterdam de Accenture Innovation Awards uitgereikt. Taalvoutjes bleek de grote publiekslieveling: met ruim 7.500 voorkeursstemmen wisten we de Publieksprijs in de wacht te slepen. Aan de prijs is € 40.000,- mediawaarde op Nu.nl en NuZakelijk.nl en tevens € 10.000,- persoonlijk advies van Accenture verbonden.
Oprichters Inger Hollebeek en Vellah Bogle: “We zijn onze fans ontzettend dankbaar voor hun onvoorwaardelijke steun. Zonder hun hulp zouden we van Taalvoutjes nooit zo’n mooi merk hebben kunnen maken en zeker ook nooit de Publieksprijs hebben kunnen winnen. De prijs stelt ons in staat om nóg meer te doen, om Taalvoutjes verder uit te bouwen en hopelijk nog meer taalplezier te bieden aan onze fans en volgers.”
De jaarlijks terugkerende innovatiewedstrijd is bedoeld voor de meest innovatieve producten, diensten of concepten in Nederland. Onder innovatie verstaat Accenture ook merken die zich weten te onderscheiden van bestaande bedrijven, een nieuw publiek weten aan te boren en/of een andere invalshoek weten te vinden. Dit jaar dongen ruim 960 bedrijven mee in de categoriën Communications, Media & Technology, Consumer Goods & Services, Energy & Chemicals, Financial Services, Health & Public Service en Groen. Andere winnaars zijn Printoptical Technology (LUXeXcel), Wingssprayer, Smart Highway, Nereda (Royal HaskoningDHV), Betalen in de cloud (Payplaza) en Pharmafilter.
Column: Uung?

Ik heb een boek geschreven over een cavia die op een kantoor werkt. Gewoon, omdat ik dat moest van mijn eigen innerlijke artistieke zelfje. In dat boek praat di...
Column: Toelie

Toelie. Ik vind het een mooi woord. Hartstikke Brabants en het betekent zoiets als ‘ondefinieerbaar goedje’. Haarstylingproducten zijn vaak toelies....
Quiz: wat is de status van jouw spelling?

Een ouderwets spellingtestje. Wat is de status van jouw spelling?...