Woordweetje Woordweetje: in de gloria In de auto op weg naar de verjaardag van mijn oma zingen we uit volle borst: "Lang zal ze leven, lang zal ze leven ... In de gloria, in de gloria!" Abrupt valt ...
Taalvoutje Wat zou er op Harry’s repertoire staan? De Sperzie Girls? Boon Hermans? 923 shares Ik snap 'm niet Ik snap 'm niet En dat is niet de enige keer dat de haricots verts zich in een identiteitscrisis bevinden. Hier nog wat mooie voorbeelden: En soms weten ook de supermarkten het niet meer: