Plooien, die zitten toch in een rokje of in je gordijn? Toch niet. Waar Nederlanders hun fiets 'vouwen', 'plooien' de Vlamingen die. Niet met je opoefiets proberen, natuurlijk.
Het Nederlands is een mooie taal. Zo mogelijk nog mooier zijn al die dialecten die in alle uithoeken van ons land worden gesproken en die soms nog maar weinig m...