Het is (bijna) tijd om een nieuw kaartspel voor Taalvoutjes te ontwikkelen! Wordt het een nieuw kwartet- of memospel, een klassiek kaartspel of een volwassen pa...
Laatst vroeg iemand hoe het met me ging. “Goed! En met jou?”, antwoordde ik. Later bedacht ik me dat ik misschien beter ‘u’ had kunnen zeggen. De pe...