923 shares
Zoveel landen, zoveel talen, om over letters en leestekens nog niet eens te spreken. Die gekke Duitsers met hun ß, de Spanjaarden met de ñ en wat dacht je van h...
“Hoelang al, vraagt u, dokter? Sinds ik gesproken gesprekken kan praten, denk ik. M’n ouders werden er helemaal compleet gek en gestoord van. Constant en ...