Ja, wij Nederlanders zijn natuurlijk blij als we er geld op toe zouden krijgen. Helaas betekent 'Betalend' in het Vlaams toch echt dat je zelf moet dokken.
Ga even terug verstoppertje op het pleintje/veldje in je buurt vroeger. Als je de jongste van alle buurtkinderen was, heb je misschien soms het volgende geroepe...