Voor Nederlanders is de slogan van de NS helemaal niet vreemd. Maar als je weet dat 'gemak' in Vlaanderen een synoniem is voor het toilet, krijgt deze reclame toch een geheel andere betekenis...
Elke regio in Nederland heeft zo zijn eigen taaleigenaardigheden en dus zijn eigen taalvoutjes. Aan mij als docent Nederlands om die foutjes er liefst uit te ha...