Ja, wij Nederlanders zijn natuurlijk blij als we er geld op toe zouden krijgen. Helaas betekent 'Betalend' in het Vlaams toch echt dat je zelf moet dokken.
Een fluitje, vaasje of wijntje op zijn tijd is natuurlijk heerlijk, zolang je het maar binnen de perken houdt. Voor je het weet tast de alcohol je taalvermogen ...