Woordweetje Woordweetje: de teddybeer Iedereen had er vroeger wel een: een teddybeer. Die van mij was lichtblauw. Hij miste een oog en had een scheve glimlach. Ik noemde hem Teddy. De originaliteits...
Taalvoutje Is weer eens wat anders dan die anusburger … 923 shares Ik snap 'm niet Ik snap 'm niet Anusburger? Ja, echt.
Misteaks May also contain traces of idiocy. 923 shares Ik snap 'm niet Ik snap 'm niet More funny misteaks? Follow us on Facebook, Twitter or Instagram!