Woordweetje Woordweetje: de teddybeer Iedereen had er vroeger wel een: een teddybeer. Die van mij was lichtblauw. Hij miste een oog en had een scheve glimlach. Ik noemde hem Teddy. De originaliteits...
Taalvoutje Tja, het gaat ook nergens heen 923 shares Ik snap 'm niet Ik snap 'm niet (Bron: Haarlems Dagblad)